Related Articles

42 users responded in this post

Subscribe to this post comment rss or trackback url
User Gravatar
m3 said in February 18th, 2011 at 9:57 pm

Domnule, sunt mandru de politia locala locala! Ii dai pe usa intra pe geam, asta da determinare si deontologie proferionala! Da’ numele li le-ai luat? Asa, ca idee…

User Gravatar
Satmareanu said in February 18th, 2011 at 10:32 pm

Normal ca le-am luat. Plutonier Guriţă şi sublocotenent Căpşună.

User Gravatar
Adrian SM said in February 19th, 2011 at 9:15 am

Iete domle că au prins curaj “hornarii” în imbecilitatea lor… :) Semn rău? Naiba ştie. În orice caz le-ai dat răspunsurile care se cuveneau. Fireşte că meritau şi şuturi în dos,trimiteri la origini şi o mare flegmă pe mutrele lor de idioţi, dar aşa aveau motive legale să se ia de tine. Cu judecata nu cred că merită să te legi la cap, dar poţi să le faci “reclamă” din greu pe toate căile posibile. Poate ar fi fain să ne publicăm “întâlnirile” avute cu diversele soiuri de poliţai din urbea noastră. Cred că ar ieşi ceva mişto… :)

User Gravatar
pol.loc. said in February 19th, 2011 at 11:16 am

ascultă domnule X-ulescu,dacă până la vârsta pe care o ai nu ți-a intrat în bibilică,că legile în România trebuie respectate indiferent de repulsia pe care o ai față de dișciplină și ordine publică,vei avea surpriza să afli pe propria piele că poliția locală are ac de cojocul celor ca tine.Pe viitor încearcă să fi mai civilizat.Culmea e că in occident cei ca tine au grijă să nu încalce legea,doar aici în românia consideră că își pot permite orice.

User Gravatar
Otto Pop said in February 19th, 2011 at 12:07 pm

Bine ca ei au voie sa parcheze pe spatiul verde

User Gravatar
Otto Pop said in February 19th, 2011 at 12:08 pm

Hopa :))

User Gravatar
Trexel said in February 19th, 2011 at 12:28 pm

io cre ca meritai 😛
o sa cer poza pentru rubrica potrivita sa te vaza tot poporu :))
care pentru ca te stiu… ma indoiesc totusi ca ai fi parcat pe iarba comunitara da, na… e interesant ce legi americane aplica astia cu afisarea si comunicarea

User Gravatar
sophia said in February 19th, 2011 at 3:59 pm

He he he!Noroc ca n-au pus si poza de la masina ca te treazeai dreacu fara ea!Te furau baietii bronzati!

User Gravatar
Satmareanu said in February 19th, 2011 at 4:01 pm

@Adrian
Dap, ar fi interesant.

@pol.loc
Fireste, fireste.

@Otto
Ce-a fost asta?

@Trexel
Si io cred la fel.

User Gravatar
Cristian said in February 20th, 2011 at 12:10 am

Daca nu ai parcat pe “spatiu verde” si tii minte cu singuranta asta…sunt de partea ta :)
SI eu as fi procedat la fel atunci.
Daca insa …esti culpabil…prea te-ai enervat si nu merita pt o amenda.

User Gravatar
firoscosul said in February 22nd, 2011 at 10:33 pm

Imi pare rau sa te anunt dar e practica curenta la politia inculto – locala din satu mare. In general sunt filmate masinile din zona finantelor (atentie Darius). Iar de o vreme incoace afiseaza procesul verbal pe usa. Dar sa vezi ce minunatie unii filmeaza, altii fac procesul verbal si altii il aduc la cunostinta – afiseaza pe usa proprietarului – dupa caz. Nu e o tampenie marac primaria Satu Mare. In Piata Somes nu se leaga de boschetarii care fac mizerie, nu se leaga de cei care vand tigari, cu alte cuvinte nu sprijina nici populatia nici administratorul Pietei…. Sa se duca….. Apropo, mai citeste si tu http//firoscosul.blogspot.com

User Gravatar
ionut said in February 28th, 2011 at 11:42 am

dupa mintea ta bolnava tie nu iti poate inmana nimeni un proces verbal cu o amenda pe care ai luat-o, ca la tine totul e proprietate privata hhhhhh
bai dobitocule care esti dobitoc hh sa inteleg ca tie nu iti poate da nimeni amenda atunci cand incalci legea ca tu nu o primesti?
daca esti asa inteligent de ce nu ai studiat legile si sa vezi care e metodologia de afisare a unui proces-verbal la domiciliu si pe urma sa te crezi inteligent :)
Indiferent ca ai luat amenda pe buna dreptate sau nu, e acelasi procedeu.
Dreptul tau este sa te aperi in instanta daca te consideri nevinovat.
Dar tu cum esti dobitoc si cum sunt si unii ca tine, actioneaza dupa propria lor lege.
Ce ar fi daca amenda nu ar mai fi valabila atunci cand refuzam sa o primim si sa o semnam? ar insemna ca putem face ce vrem deoarece atata timp cat nu recunoastem fapta si cat timp nu primim procesul verbal nu e valabila amenda :)
bai dibotocule care esti un dobitoc chiar ca esti DOBITOC si problema este ca is multi ca tine pe terra :))

User Gravatar
Satmareanu said in February 28th, 2011 at 12:40 pm

@Ionut
Banuiesc ca lucrezi la politia locala ca altfel nu-mi explic. Drept urmare te iert by default pentru limbaj.
Vreau sa te intreb ceva apropo de metodologia de afisare la domiciliu. Nu tot voi sunteti de fapt dobitocii care blocau rotile pe baza unei hotarari ilegale a CL? Deci metodologia voastra si legea sunt doua lucruri diferite. Uneori(vezi cazul blocarilor) chiar opuse.
Revenind la afisare. Mi se rupe unde afisati voi procesul verbal dar datele mele personale cum ar fi de exemplu CNP-ul sunt protejate de legea 677/2001 de care bag mana in foc ca n-ai auzit in viata ta. Acelea nu aveti voie sa le afisati public. Ai inteles? Dobitocule.

User Gravatar
ionut said in February 28th, 2011 at 5:59 pm

auzi dobitocule care esti dobitoc nu sunt de vina cei care iti afiseaza tie procesul verbal la domiciliu pentru ca in tara asta sunt legi care se contrazic.
Adica daca o lege zice ca e interzis divulgarea datelor personale si alta lege zice cum se afiseaza un proces verbal cu ce e de vina cel care iti afiseaza tie procesul?
Uite daca tot ai gasit procesul verbal la intrare.. adreseaza-te instantei si spune ca ti s-a afisat la domiciliu pentru ca tu ai refuzat sa il primesti si invoca legea 677/2001 :)

User Gravatar
Adrian SM said in March 1st, 2011 at 9:19 am

Ce vocabular la unii concitadini… buruienos tare … 😀

User Gravatar
Satmareanu said in March 1st, 2011 at 8:46 pm

@Ionut
Hai ca incepi sa-mi fii simpatic. Recunosti totusi ca ceva nu e in regula si nici legal da o tii in continuare pe a ta. Hai sa te luminez total cum se face ca sa stiti si voi cei de la Politia Locala si sa nu puteti zice data viitoare ca nu v-am spus.
Deci daca tu ai un proces verbal pe numele meu pe care vrei sa mi-l comunici fara sa incalci legea 677/2001 faci un “Anunt individual” in care scrii ca pe numele meu(fara sa mai scrii si CNP-ul) s-a emis procesul verbal seria… numarul… din data… si ca daca vreau sa aflu ce contine acel proces verbal trebuie sa ma prezint la voi la sectie. In acest fel, conform legii transparentei, procesul se considera comunicat iar voi nu mai incalcati nici o lege. Alte institutii asa procedeaza, mai dati si voi niste telefoane cand aveti neclaritati din astea. 😉

User Gravatar
tac'su said in March 2nd, 2011 at 1:35 am

@Satmareanu: degeaba. N-ai cu cine. N-ai cu cine. …

User Gravatar
Satmareanu said in March 2nd, 2011 at 6:56 pm

@Adrian
Fireste

@tac’su
Mai stii? Poate poate.

User Gravatar
qurios said in March 3rd, 2011 at 10:56 pm

Din nefericire nici aceasta politie nu-i bun la nimic!
papa bani de la buget dar eficienta ZERO!
Patruleaza linga parcarea de linga pod unde (nu ma-ntereseaza cine) a rezolvat sa fie oprirea interzisa, si a plasat doi pioni ca sa dea amenzi!
Intreb eu, la tribunal unde oprirea este interzisa si vehiculele parcate intr-adevar BLOCHEAZA traficul de ce nu se face curatenie???

User Gravatar
ionut said in March 3rd, 2011 at 11:52 pm

conform O.G 2/2001 Art. 27. – Comunicarea procesului-verbal si a instiintarii de plata de face prin posta, cu aviz de primire, “sau prin afisare la domiciliul sau la sediul contravenientului”. Operatiunea de afisare se consemneaza intr-un proces-verbal semnat de cel putin un martor.

Ti s-a afisat la domiciliu? atunci Domnu cu tine !!

Pentru incalcarea altor legi ai la dispozitie 15 zile sa ataci in instanta procesul verbal.

Bafta !!

User Gravatar
ionut said in March 4th, 2011 at 12:09 am

si in plus nu ma face acuma sa iti afisez aici si legea pe care o invoci tu.
Daca nu ai avut timp sa o studiezi cu atentie, ca vad ca ai un fix si ai impresia ca e legal doar cum vrei tu,atunci iti postez eu aici:

Prelucrarea datelor cu caracter personal avand functie de identificare

Art. 8.
(1) Prelucrarea codului numeric personal sau a altor date cu caracter personal avand o functie de identificare de aplicabilitate generala poate fi efectuata numai daca:
b) prelucrarea este prevazuta in mod expres de o dispozitie legala.

Dispozitia legala e postata mai sus.

Plus de asta vezi ca afisarea la domiciliu nu este loc public.

Asa ca studiaza mai cu atentie problema nu te arunca si da exemple de cum fac altii si etc.
Vad ca tu in loc sa contetsi contraventia te legi de lucruri aiurea.. ai niste fixuri si trebuie sa fie cum vrei tu.. tot ce fac ceilalti e ilegal doar ce faci tu e legal

User Gravatar
Satmareanu said in March 4th, 2011 at 12:33 pm

@ionut
Vad ca insisti in prostia sau in nestiinta ta. Nu e vorba despre contraventie ci despre faptul ca dragii tai colegi mi-au afisat in public datele personale. Nu o sa stau acuma sa-mi pierd vremea cu tine dand articole din legi pentru ca mi-as plictisi cititorii dar, asa pentru cultura ta generala, “prelucrarea datelor” inseamna una si utilizarea lor in public, cu totul alta. Adica, mai pe intelesul tau, poti sa ceri cnp-ul meu, de la serviciul de evidenta persoanei de exemplu, poti sa il scrii pe procesul verbal, poti sa introduci procesul verbal cu tot cu cnp-ul meu in baza voastra de date dar nu poti sa il afisezi nicaieri in public fara acordul meu. Sper ca am incheiat subiectul.

User Gravatar
tac'su said in March 4th, 2011 at 4:45 pm

adevaru este ca io incep sa ma plictisesc. Ti-am spus io: n-ai cu cine. n-ai cu cine. …

User Gravatar
ionut said in March 4th, 2011 at 9:08 pm

repet pentru cultura ta generala: afisarea procesului verbal la domiciliul contravenientului nu este loc public… ca ei au gresit si in loc de domiciliu au afisat procesul la intrare in bloc e alta mancare de peste ( daca consideri ca au gresit te poti adresa instantei) dar vad ca deobicei, cei care incalca legea se considera tot timpu ca au dreptate)
retine ca tu ai zis ca nu au voie sa afiseze procesul pe usa ta ca e privat si ti-am dat legea care le da dreptu sa iti afiseze tie la domiciliu

la revedere ca vad ca ai impresia ca tu esti cel destept si restu care is contra la ce zici tu is prosti

User Gravatar
Claudiu said in March 5th, 2011 at 1:53 am

cei de la politia locala au dreptul sa lucreze cu datele personale doar daca au notificarea depusa la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal si aprobare scrisa de la ei, aprobare care nu se obtine decat daca anumiti oameni dau cu subsemnatul si cu stampila ca vor respecta prevederile legii nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal(si inca vreo 5-6-7 legi+ordonante de urgenta); lege care spune ca operatorul de date cu caracter personal (institutie, firma privata, in cazul de fata Politia Locala Satu Mare)- lege care spune expres ca PLSM trebuie sa faca totul pt. a secretiza datele tale personale.

Ce au facut ei, pe de o parte ca nu e legal e taranesc, barbar si deloc profesionist sa iti afiseze datele TALE personale public.

Daca mie mi-ar face asa ceva, m-as duce cu ei pana la Haga sau Strasbourg(nu stiu care e cu astea, exact), din principiu – chiar daca in teorie POATE nu ma afecteaza prostia si necunostinta lor.

Politia Locala nu are in realitate autoritatea pe care pretinde ca o are din cauza angajatilor acesteia – studii medii, fara calificari speciale.

Trebuie sa subliniez totusi ca – meriti amenda si foarte bine ca ti-o dau, insa nu e buna forma de comunicare. Nu au auzit astia de scrisori recomandate cu confirmare de primire?

@ionut
toata afisarea se limiteaza pana la datele personale. Orice spatiu in afara institutiilor sau a adresei tale sau unde alte persoane decat tine are acces este spatiu public.
REPET: ca si costuri pt PLSM o scrisoare recomandata cu confirmare costa 2-3 lei..ori costul benzinei si al timpului pierdut este mai mare.

User Gravatar
Satmareanu said in March 5th, 2011 at 12:26 pm

@Claudiu
Mersi de precizari. Sper sa le citeasca si Ionut ca eu am obosit deja. Ai dreptate si cu amenda, eu oricum nu de amenda m-am plans ci de comunicarea procesului verbal.

User Gravatar
Adrian SM said in March 5th, 2011 at 6:39 pm

Dacă eram pe fază îţi luam datele personale şi mă apucam să-ţi golesc milioanele de euroi pe care le-ai depus prin bănci…. 😀

User Gravatar
pol.loc. said in March 16th, 2011 at 11:27 pm

ascultati oameni buni,știți că domnul,,Satmarean”este FUNCȚIONAR PUBLIC la FINANȚE iar in fala lui cea mare,nu prea îi plac instituțiile STATULUI ROMÂN…..rușiniiicăăăă.

User Gravatar
tac'su said in March 17th, 2011 at 2:07 pm

@pol.loc.: ce are sula cu prefectura? Iti sugerez sa-ti alegi o alta identitate pe bloguri, deoarece faci politia locala de rusine si s-ar putea sa te reexamineze. Si nu se stie…

User Gravatar
Satmareanu said in March 17th, 2011 at 9:48 pm

@pol.loc
Mai securist mic sa stii ca oamenii astia buni stiu cu totii unde lucrez pentru ca cu marea lor majoritate am baut minimum cate un ceai verde. Asa ca te bucuri ca prostu si, vorba lu tac’su, sula cu prefectura nu are nici o legatura.

Da oare de ce imi mai bat capul…

User Gravatar
Cristi said in May 17th, 2011 at 1:09 am

Eu am patit-o mai rau cu afisarile lor…In luna 9/2009 si 02/2010 am primit niste amenzi despre care am aflat aia in luna 09/2010..atunci au fost doar “un control de rutina”…Le-am platit la maxim 2 zile de cand am primit plicul..desi..legal erau prescrise.In luna 04/2011 aflu de la banca mea ca am poprire pe niste sume de bani…amenzile platite deja.Merg la executor, duc dovada platii si de acolo primesc raspuns ca s-a rezolvat…voi plati doar cheltuielilede executare!Bineinteles nu am fost de acord cu “rezolvarea” si am depus contestatie la executare.Acum..legatura problemei mele cu topicul…am primit de la cei care mi-au da amenda un fax care arata ca am fost afisat la domiciliu de o anume Danci Maria, martor fiind Visan Vasile…la amandoua afisarile(revin cu precizarea ca e ste vorba de doua procese verbale) Marorul lor este de fapt soferul de pe masina cu care s-a deplasat “afisoarea”,serii de buletin diferite..Un proces verbal de afisare inregistrat cu 20 de zile inainte de afisarea efectiva..unul neinregistrat.La sediul societatii este in permanenta cineva, imposibil sa nu fi raspuns.Acum trebuie sa ma judec cu ei pe banii mei si pe timpul meu…Eu consider ca prcesele verbale de afisare se fac in birou,se semneaza de oricine e in preajma si se arunca…Dumneavoastra cum credeti..???

User Gravatar
MARIA said in January 11th, 2012 at 4:47 pm

Domnule Satmareanu, cu regret iti aduc la cunostinta ca cel mai mare cretin esti tu si, ce este si mai grav, afisezi cu mandrie acest lucru. De altfel, ca tine sunt multi, mult mai multi decat ne-am fi dorit.

User Gravatar
Satmareanu said in January 11th, 2012 at 9:19 pm

@Maria
Sa stii ca am si un tricou pe care scrie ce mare cretin sunt. 😉

User Gravatar
marius said in May 16th, 2012 at 7:57 pm

degeaba se ofusca anumite persoane aici , politia , si cu precadere politia locala face abuzuri
foarte mari abuzuri …
in ceeace priveste NOTIFICARILE , acestea nu se fac asa cum procedeaza ei …
se fac prin scrisoare RECOMANDATA si nu lipinduse de usa apartamentului , scraii de bloc , sau cum am eu un caz acum VIOLANDU-MI PROPRIETATEA PRIVATA , INTRANDU-MI IN CURTE SI LIPINDU-MI PE USA ACEST “PROCES VERBAL DE CONSTATARE”
asa ca luati aminte …ceeace fac “domniile lor” este totalmente ILEGAL

User Gravatar
gicu said in September 12th, 2012 at 6:48 pm

normal procedura este , daca contravenientul refuza ssa semneze ori nu este de fata la intocmirea pv, acesta se comunica prin posta cu confirmare de primire, dac posta in interval de 10 zile nu reuseste comunicare cu confirmare pv se inapoiaza institutiei care la emis care trimite agentii sa afiseze pv la domiciliul contravenieentului in prezenta unui martor, toata procedura trebuie sa se incadreze in 30 de zile, termenul limita de comunicare a pv de la data intocmirii lui, contraventia poate fi aplicata in termen de 6 luni de la comiterea faptei, dupa care se prescrie

User Gravatar
Dan said in September 18th, 2012 at 7:25 pm

Da! Aveti dreptate! Suntem o tara frumoasa, dar pacat ca este locuita. Locuita de imbecili care-si permit orice si oricand. Pentru ei este normal sa-si lase masinile pe banda 1, pe spatiile verzi(n-au dat o sapa in viata lor, iar daca le ceri bani pentru sapat se ofusca),este normal sa-si bage si sa-si scoata din gura anumite parti anatomice prin racnete stridente pentru a fi cat mai bine auzite “dotarile” lor, este normal sa-si arunce ambalajele, tigarile sau alte resturi pe unde le vine si multe altele. Si sa-i vezi apoi ce suparati sunt ca nu au conditii decente precum in occident, ordine si curatenie, cum au vazut ei pe unde au umblat. Vine atunci politistul local, care pentru niste amarati de 700 de lei isi risca uneori integritatea fizica si psihica si incearca sa-i explice prostului ca a gresit, ca nu este normal si corect fata de concitadini sa se manifeste grobian. Mare greseala, avand in vedere ca se gasesc cate unii ca cei de mai sus care se cred buricul pamantului si care-si permit sa arunce cu noroi si sa denigreze, de dragul artei doar pentru ca prostia nu doare si nu patesc nimic (mai ales in spatiul virtual).
Sincer, daca ma aflam in situatia politistilor, unor astfel de specimene le faceam ceva de genul:
1 lipeam pe usa procesul verbal;
2 faceam mai multe fotografii din care sa reiasa afisarea;
3 puneam 3-4 martori la afisare (din prietenii mei, cu siguranta);
4 rupeam apoi procesul verbal si-l aruncam la gunoi;
Dupa cum se stie, procesele verbale neplatite ajung pentru a fi executate silit la serviciul de impozite si taxe, unde nu se mai poate plati jumatate din minim. Sa-l vad atunci pe grobian cum se bate cu caramida in piept ca el a fost acasa dar n-a fost sunat la usa, ca erau acasa 20-30 de persoane care-i ascultau ineptiile in cadrul unei serate si nici ele nu au auzit soneria si altele.
Procedura de afisare a procesului verbal este stabilita prin O.G.2/2001 rep. care stipuleaza concret ca masura de instiintare se realizeaza prin posta SAU prin afisare la domiciliu, fara a se preciza si unde sau cum se lipeste procesul verbal. Ma gandesc la o scara de bloc cu interfon, daca nici un vecin nu raspunde, este interzis lipirea procesului verbal pe usa de la intrare? Eu acolo l-as pune, sa arat vecinilor ce moralitate are vecinul lor, mai ales daca amenda ar fi pentru practicarea de raporturi sexuale in locuri publice.
Oare este greu sa dai dovada de civism si corectitudine? OK. Ai gresit si nu vrei sa recunosti acest lucru in fata unui om pe care-l desconsideri din principiu, fiind sub pregatirea si demnitatea ta? Semneaza pentru primire si apoi trimite-l tu prin posta la Judecatorie pentru contestare, aratand motivele(care uneori pot fi reale si sa conduca la cazuri fortuite) si cautati dreptatea.
In ce priveste Legea 677/2001, cel care a indicat acest act normativ sa faca interpelare catre guvernanti si sa solicite modificarea unuia din cele 2 acte, deoarece si eu cred ca se contrazic. Poate premierul cu pregatirea lui juridica observa contradictia si face ceva in acest sens, daca mai are timp.
Va rog sa nu raspundeti acestori mici observatii deoarece sunt trecator pe aici (cat si prin viata) si nu-mi place sa intru in polemici. Cine are cap si mai ales creier, sa analizeze si sa discearna!
Sa fiti sanatosi si iubiti!

User Gravatar
Eu said in October 18th, 2012 at 1:38 pm

Buuunaa…tot citeam patania altora cu stimabili politisti(garcea) din minunatul oras,judet etc Satu Mare…si sa incep cu inceputul doream sa dau ptpermis dosarul imi era de Salaj (lucrasem acolo in vara dar sunt din Sm) acolo pikasem teoreticu din cauza unui instructor imbecil buun si am zis ca vin in Sm sa dau pt permis.Ma prezint la politie (regimul permise si inmatriculari) M-am prezentat de 8 ori pentru o poza o semnatura si o programare.DC? Simplu sunt mioapa si nu aveam vezi Doamne codul pt orbi cu toate ca scria mare ca sa vada toti daltonistii:VA PURTA OBLIGATORIU OCHELARI DE VEDERE buuun la ce mai conta codul…nu conteaza faza e ca Politia SM NU II SUPORTA PE CEI DIN SALAJ si asa am fost purtata de la Ana la Caiafa ba ca sunt oarba ba ca nu am adeverinta (de fapt le aveam pe toate) dar vroiau sa scape de mine la un moment dat imi era si frica sa merg la acelasi ,,domn” care mi-a vazut dosarul de frica ca nu mi-l ia.Asadar 1 garcea nu mi-a luat dosarul insa ce nu a fost bun in dosar la 1 a fost foarte bun la al 2.Ce pot sa zic de Politia din Sm?Au inimile de copii si mintea….de inaripate cu pene.

User Gravatar
mathkaar said in June 4th, 2013 at 12:41 pm

pai asta e…nenorocitii astia de NAZISTI care se numesc politie,judecatori,medici,mafia farmaceutica,preoti,politicieni,mass-media,jurnalism,de fapt TOTI fac parte din FRANCMASONERIE…si ei in “prostia lor” cred ca TOTI ne temem de ei si ca le credem toate MINCIUNILE lor de “papusari”,adica de francmasoni…si la urma urmei,ce legi romane?ce politie romana?care Romanie?cand de fapt asta NU mai este Romanie “deloc”…pt ca politicienii corupti si masonii romani,impreuna cu FMI au vandut tara asta strainilor,mai ales Grupului Bilderberg…asa ca luati-va cu TOTII mintea ca tara asta mai exista si e numita Romania…Romania e doar pe harta,dar de fapt a disparut ca si Atlantida…si asta multumita si poporului roman ca e LAS,si in COMA PROFUNDA,si NESTIUTOR despre masonerie,asa ca dormiti mai departe…tara asta a fost deja vanduta din 89 incoace la italieni,unguri,germani,japonezi,chinezi,americani,canadieni,arabi,etc,etc…asa cum cumperi o piza si il tai felii si ii dai la prietenii tai,asa si FMI-ul si masonii romani,au vandut pe felii si tara numita candva Romanie…

User Gravatar
mathkaar said in June 4th, 2013 at 12:44 pm

asa ca traiti bine,vorba reptilianului de Basescu..hehehe-hehehe…Desteapta-te Romane din Somnul cel de Moarte e doar o vorba in vant…Romania a fost,Romania NU mai este )))) asa va trebuie daca sunteti in continuare in COMA!!!

User Gravatar
Diana said in November 4th, 2013 at 3:03 pm

Incerc sa redau cat mai succint si fara sa intru prea mult in amanunte ce am patit saptamana trecuta.

Pe 28 octombrie, in jurul orei 23, am parcat masina intr un loc, aparent!!! nesemnalizat(am descoperit ulterior ca locul respectiv era marcat, se vedea o jumatate din cifra 21). Am lasat numarul de telefon pe parbriz, ca in eventualitatea in care am aocupat un loc de parcare platit, sa fiu contactata. In jur de 23:30, gasesc insa pe parbrizul masinii o Instiintare de la Politia Locala, cum ca sunt sanctionata conform legii X si hotararii HCGMB nr Y cu amenda intre 1500-2500 de lei pentru blocarea locului de parcare(intre noi fie vorba agentul a scris gresit, nu e blocare…ala i alt articol, ci OCUPARE ABUZIVA a locului de parcare). Proprietarul locului respectiv a sunat probabil la Politia Locala, agentul a venit si a dat frumusel amenda, asta in conditiile in care parcarea din zona blocurilor respective era aproape goala si era pentru prima data cand ajungeam in acea zona…spun asta, pentru ca in mod normal, in atare conditii legea RECOMANDA agentului avertirsment si nu sanctiune direeect(chestiune, care evident ca nu conteaza, eu sunt subiectiva iar agentul a aplicat legea corect:)))
M-am prezentat a doua zi la sediul Politiei Locale sector 2 si cu instiintarea in manutza(btw, m-am dus de buna voie, nu m-a invitat nimeni, ca pe instiintare nu ma chema nimeni sa vin, ci doar eram anuntata ca trebuie sa platesc) l-am intrebat pe ofiterul de serviciu unde trebuie sa merg ca sa primesc si eu mai multe informatii. Mi-a dat numarul lui de telefon si mi-a zis sa il sun dupa vreo 30 de minute, ca incearca sa ia legatura cu agentul constatator si ca daca nu a facut procesul verbal, va incerca sa il convinga sa imi dea doar un avertisment dar ca, citez: ‘trebuie sa fiu atenta, ca asa se procedeaza’!!!!! Am revenit dupa o jumatate de ora, la sediul Politiei Locale si m-am gandit ca ar fi bine sa inregistrez discutia, cu telefonul mobil, in cazul in care lucrurile merg intr-o alta directie sa am si dovada. Lucru care s-a si intamplat, dupa ce a discutat cu agentul respectiv la telefon, ofiterul de serviciul mi-a cerut 350 RON, ca sa anuleze procesul verbal!!!! Am cerut a doua zi audienta la directorul general al Politiei Locale sector 2, m-am prezentat, am cerut sa vad si eu procesul verbal, pe care doresc sa il semnez…mi s-a zis ca nu se poate sa il vad, pentru ca el nu exista, la momentul acela, ca inca nu a fost intocmit, ca poate dura intre cateva saptamani si 6 luni!!!! si ca il primesc acasa prin posta, desi repet, eu am solicitat sa fiu chemata, pentru ca DORESC SA IL SEMNEZ CU MENTIUNI!!! Am cerut sa vad pozele, dupa minute bune abia mi-au aratat o poza amarata…le am spus ca nu se vede prea bine ca era locul marcat, nici macar in pozele lor….iar raspunsul sefului de la circulatie a fost ca, citez: nu a fost aparatul prea bun :)))))!!!!!! De remarcat ca si in poza se vedea faptul ca locurile de pe langa masina mea erau GOALE!!!! Le-am inmanat sesizarea scrisa cu incidentul de marti seara si cel cu agentul care mi a cerut bani si am atasat si un DVD, proba video. M-am inscris si in audienta la Ontanu, pentru a-i prezenta aceasta situatie si joi, 31.10.2013 am facut si o sesizare scrisa, in care am povestit absolut tot ce s-a intamplat, si pe care am depus o la Primarie cu numar de inregistrare.
Ar mai fi de spus ca pe instiintarea respectiva nu e trecut niciun fel de element de identificare al agentului constatator, gen, numar/nume etc si ca de la data incidentului cu ofiterul de serviciu am fost contactata telefonic de 3 persoane, un agent de la Politie Locala, directorul general si cel adjunct….fiecare cerandu mi, fie sa ma prezint din nou la sediul Politiei pentru a discuta despre acest caz, fie sa le comunic nush ce numere de telefon sau alte date. Am refuzat, de fiecare data, spunand ca tot ce am avut de declarat am scris in acea reclamatie.
Astazi am fost sunata, sa ma prezint saptamana viitoare, la sediul Politiei Locale, pentru a fi audiata!!! in acest caz, care a ajuns in Comisia de Disciplina a PL 2….
Pe langa multele intrebari, am si eu o dilema, DE CAND POLITIA LOCALA ARE DREPTUL DE A CHEMA MARTORI LA AUDIERI, chiar si in astfel de situatii…ma duc acolo cu placere, pentru ca abia astept sa asist la acest spectacol, daaaaar au acestia dreptul sa cheme cetateanul, al ei la sediu, indiferent de speta, pentru a-l audia???
Si inca ceva…sa ma duc sau nu la DGA, ori sa astept masurile pe cale administrativa si abia apoi

De procesul verbal, nu mai zic nimic, il astept ca painea calda….si daca o fi sa platesc banii aia, raman macar cu satisfactia ca Octopus Vulgaris a inceput sa sangereze :)

User Gravatar
x streaming said in January 28th, 2015 at 5:39 pm

Vie bon inutile de revenir tomber plus bas que d’un verre si un pas d’aboutir immédiatement à une air est il interrogateur est lascive
de ce x streaming court ça le rajeuni que je vais bien pouvoir lumière d’ambiance installez une,
de la jeune femme elle vient pour couple échangiste à votre disposition qu’il faut là où il plus près
malheureusement on fit apparaître une forme sur
une adresse email valide ceci.

User Gravatar
hh said in January 2nd, 2017 at 4:04 am

This post will assist the internet visitors for setting up new blog or even a blog from start to end.

Leave A Reply

 Username (Required)

 Email Address (Remains Private)

 Website (Optional)