Related Articles

31 users responded in this post

Subscribe to this post comment rss or trackback url
User Gravatar
Oana said in February 28th, 2009 at 1:16 am

Pe tine ce te intereseaza? 😀
Hai, sa fiu serioasa, eu cred ca in Pitesti sunt doua adevarate, restul de 20 si ceva, nu ma pasioneaza. “Jurnalul de Arges” – saptamanal si “Argesul” – cotidian.

User Gravatar
Radu said in February 28th, 2009 at 4:54 am

0

User Gravatar
Vania said in February 28th, 2009 at 7:52 am

Ceva ziare or fi şi pe aici, dar nu scrie nimic important în ele…

User Gravatar
Bear said in February 28th, 2009 at 12:30 pm

Sînt ziare în Satu Mare? Ce chestie…

User Gravatar
Satmareanu said in February 28th, 2009 at 1:14 pm

@Oana
Se zice:”Ce treaba ai tu uratule?” :)

@Radu
Ala e un zero sau un O de la omida?

@Vania
Da ce scrie?

@Bear
Sunt, cica. Din cauza lor si amuncii pe care am prestat-o in tinerete pe la ele scriu eu inca cu “u”. :)

User Gravatar
Vania said in February 28th, 2009 at 2:21 pm

Ce scrie? Fleacuri sociale, mai ales, însă nu despre faptul că eu n-am caviar îndeajuns…

Niet kultur!

User Gravatar
Adam Boer said in February 28th, 2009 at 2:43 pm

Cel mai bun ziar din Sătmar e FrissUjsag… păcat că scriu numai în limba maghiară. Aparţine unui concern austriac, deci nu face jocul intereselor locale.

În rest toate celălalte ziare cu patronat local fac şi desfac interese de grup sau personale.

User Gravatar
CELLA said in February 28th, 2009 at 3:36 pm

google zice că 10 :roll:
or fi da’io nu mai citesc de mult ziare, nici măcar pe ăla la care-s abonată, îmi fac unii revista presei dimineaţa la cafea că-i sarcină de serviciu 😉
ale noastre-s bune că-s ale noastre, alea centrale “trăiesc” din preluări de la noi 😆

User Gravatar
m3 said in February 28th, 2009 at 5:14 pm

Ceteam ba unul ba altul cu oarecare regularitate, pana o dadeau pe dude. De la o vreme, rar mai cumpar ziare, si-atunci iau care pica functie de subiect, din vreo 5 nume, sigur exceptand fituicile de doi lei. Dar bun pretextul sa dau un search. Cica avem 37 de ziare si 42 de saptamanale…

User Gravatar
Satmareanu said in February 28th, 2009 at 5:37 pm

@Vania
Deci e cu socialu da e de dreapta, cu alte cuvinte.

@Adam
Nu ma descurc deloc in limba maghiara asa ca va trebui sa te cred pe cuvant. Pacat ca nu scriu si in limba romana.

@m3
Da de astea de pe la noi, ce zici?

User Gravatar
Adam Boer said in February 28th, 2009 at 10:04 pm

Concernul are in Romania in alte orase si ziare in limba romana. Si in Satu Mare doreau sa cumpere un ziar in limba romana dar nu au reusit.

User Gravatar
UNGURU said in February 28th, 2009 at 10:32 pm

Dar Satmareanu nu avetzi? :):)noah amu avetzi :):).Noi in Bihar , in Oradeahar,avem ,,BIHOREANU “acolo ce mai injur pe care vine la rind:):),mai avem,,Crisana,Realitatea bihoreana,astea sunt ziarele Chemicals Brothers ,apoi Jurnal Bihorean, si alte ziare mai sunt,dar nu-mi amintesc numele lor,ca om batrin este UNGURU.

User Gravatar
Satmareanu said in February 28th, 2009 at 11:01 pm

@Adam
Puteau la fel de bine sa-si faca unul nou daca vroiau.

@Unguru
Dai drumu la blogul ala au ba?

User Gravatar
hmmm said in March 1st, 2009 at 12:04 am

Bookmarked!

Eu > restu’

User Gravatar
m3 said in March 1st, 2009 at 2:41 am

Din pacate ultima data cand le-am frunzarit a fost de intalnirea de zece ani. Si am vazut, repet, la vremea ceea, nu stiu acum, o “Informtie”de un amatorism vecin cu incercarea unor elevi de scoala primara de a-si face ziar, si o “Gazeta” vadit directionata, ceva mai închegata si in care puteai banui macar pe cate unul ca ar avea ceva in cap. De restul, Viata, Graiul, Glia, Raul, Ramul stiu doar la nivel de barfa. Frish-spanac nu mi-ar fi accesibil nici in mana. Deci, ca virgula concluzie, de acord cu tine, doar doua ziare, dar s-alea scrise slabut, scrise urat (estetic aici), uneori partinitoare, doua ziare care sunt putine, doua ziare lipsite de vlaga…

User Gravatar
Bear said in March 1st, 2009 at 11:34 am

@adam boer: a da, friss-ul era relativ lecturabil. uitasem de el, de cind a murit saraca erzsike neni, vecina mea care era abonata, n-am mai avut ocazia. in rest, singura parte care se poate parcurge cu oarecare interes din fituicile locale e cea cu anunturi de mica publicitate.

User Gravatar
UNGURU said in March 1st, 2009 at 1:44 pm

ba u ba u ala blogu la drumu dau !:):)Satmareanu daca nu ma ajuti?cum sa fac blog?am destui pretini care ma saboteaza, si au facut in numele meu blog :):)@Satmareanu dar tu nu vinzi blogul celalalt?:):)intreb,numai asa ca decit sa-mi fac blog , mai bine ash cumpara unul pe de-a gata .:):)@Satmareanu te saluta UNGURU

User Gravatar
Puiu A. said in March 7th, 2009 at 2:34 pm

Salut Satmareanu. La mine in oras sunt vreo 50 ziare, unele dependente, altele independente. Cele care insa se declara independente, isi si pastreaza independenta. Subiectivule!!!!Am o intrebare: cum e Gazeta?De sau independenta ca ziar? Imi pare rau satmarene, dar imi lasa un gust amar gandul ca oameni(invatati banuiesc) cum esti dumneata pot sa numeasca “Gazeta” ziar. Sa-mi dai exemplu un singur rand unde sa citesc ceva negativ la adresa psd si imi retrag totul.
Salutari din Frankfurt.
Antal

User Gravatar
Satmareanu said in March 7th, 2009 at 11:52 pm

Salut Antal
Gazeta, dupa parerea mea este un ziar de stanga. Asta nefiind neaparat un lucru rau. Trebuie sa fie si cevalucruri negative la adresa PSD dar sincer nu prea imi permite timpul sa stau sa caut acum prin arhiva lor.
Acu’, legat de numirea lui ca “ziar” cred ca esti putin prea dur cu mine, respectiv cu ei. :) Suntem totusi unul dintre municipiile(resedinta de judet) mici ale Romaniei nu putem sa avem pretentii de Herald Tribune de la ziarele noastre.
Aceleasi salutari si de la Satu Mare. Si te mai asteptam pe la noi.

User Gravatar
Puiu A. said in March 9th, 2009 at 7:15 am

Salut Satmareanu, mersi ca n-ai fost dur cu raspunsul. Sincer sa fiu, sunt suparat pe cei de la Gazeta. A fost ziarul emblema al orasului. Unul din stapanii ziarului mi-e amic, dar nu pot sa tolerez lipsa de independenta a ziuarului. I-am trimis doamnei Crina cateva mesaje, nici macar nu s-a sinchisit sa-mi raspunda. Iubesc foarte mult liberalismul, dar recunosc rolul partidelor de stanga intr-o tara cum e Romania de exemplu. Ce ma supara este ca nu vorbeste nimeni de meritele PNL. Au si ei destule oi negre, dar, la general, sigur Romania nu va mai avea o politica economica atat de buna pe care a avut-o in timpul guvernarii PNL. Mai e ceva: s-a furat cel mai putin in timpul acestei guvernari si ma refer aici la nivel inalt, acolo sus de tot.
Ok, salutari din FFM, merg pe santier la oile mele albe.
Ne mai auzim

User Gravatar
Puiu A. said in March 9th, 2009 at 7:18 am

Corectez: cum a avut-o in timpul guvernarii PNL.
Mersi
PS In timp ce lucrez la calculator ascult Radio Transilvania si imi pica tare bine sa aud vesti din orasul meu drag Satu Mare. Sunt mandru satmarean, pana si tatal meu e nascut in acest oras.
Puiu

User Gravatar
Satmareanu said in March 9th, 2009 at 11:50 pm

@Puiu
Cine stie ce s-o fi intamplat cu mesajele alea. La cate mesaje primeste un director de ziar intr-o zi, se poate intampla orice.
Eu cred ca inca mai e ziarul emblema al orasului. E singurul, oricum, dintre cele existente care mai face anchete jurnalistice adevarate.
Legat de PNL nu pot sa ma pronunt daca au furat sau nu mai mult insa sunt de acord cu tine ca si stanga si dreapta isi au locul lor in orice tara democratica din lume.
Ma bucur ca esti mandru de apartenenta ta la urbe, cred ca sunt din ce in ce mai rari cei care afirma acest lucru.
Te mai astept.

User Gravatar
hnu said in March 10th, 2009 at 4:58 pm

@darius: gazeta o fi emblematica pentru o anumita parte a orasului, dar da-mi voie sa cred (sa sper, de fapt) ca nu ma reprezinta si pe mine. asa incit e cazul sa nuantezi: e ziarul-emblema al unei anumite parti a orasului :)

User Gravatar
Satmareanu said in March 10th, 2009 at 10:25 pm

@hnu
Frate, da trebuie tare cu grija sa-mi aleg cuvintele zilele astea. :)

User Gravatar
Bear said in March 11th, 2009 at 2:26 am

just :)

User Gravatar
Puiu A. said in March 11th, 2009 at 9:46 pm

Salut Satmareanu. Nu stiu de ce esti subiectiv cu Gazeta. Ceva nu e regula acolo si asta o sti si tu.
Crede-ma, este ca pe vremea lui ceausescu, scriu doar ce le place la gazeta. Imi pare rau pentru realitate, dar, Informatia Zilei, chiar daca se simte ca simpatizeaza cu o anumita formatiune politica, sunt totusi mult mai cu picioarele pe pamant.
Imi pare rau ca sunt pe cale de disparitie satmarenii care iubesc(si o si declar) satmarul. Eu sunt nascut in Satu Mare si ma mandresc cu asta. Incerc, in masura in care pot, sa nu fac de rusine romanii si satmarul.
Salutari Puiu A.

User Gravatar
Satmareanu said in March 11th, 2009 at 10:35 pm

@Puiu
Fiecare dintre noi este subiectiv in felul nostru, asta indiferent de subiect. :)
Legat de Informatia Zilei sunt in total dezacord cu tine. O data ca, la Informatia, formatiunea politica simpatizata se schimba o data cu schimbarea puterii politice deci nu e una clara si bine definita. Apoi eu, desi am obiceiul de a frunzari ziarele in fiecare dimineata, nu-mi amintesc sa fi vazut demult la ei vre-un reportaj sau vre-o ancheta mai de doamne ajuta care sa-mi fi atras atentia.
Binenteles, e posibil ca ele sa fi existat dar pur si simplu sa nu le fi vazut eu. Da-mi tu 1-2 exemple de asemenea articole scrise la ei.

User Gravatar
Puiu A. said in March 12th, 2009 at 5:24 pm

Salut Satmareanu, am vazut ca ai facut ceva comentarii la Informatia Zilei. Ma bucur cand intalnesc persoane pe care ii intereseaza inca soarta orasului. Vreau sa sti ca eu sunt o persoana mai limitata si la cultura generala si la cantitatea de IQ, motiv pentru care pe mine nu ma intereseaza atat de mult reportajele sau anchetele ziaristice, cat ma intereseaza adevarul, dreptatea si echidistanta ziaristului. De exemplu, pana si pe situl oficial al galeriei Stelei citesc destule critici la adresa celei mai iubite echipe de fotbal din Romania( eu sunt mandru ardelean si sunt de partea oricarei echipe din Ardeal indiferent care ar fi adversarul, dar am ajuns sa nu iubesc “Steaua” datorita propietarului ei. Avem destule gunoaie si ciumeti in tara, dar sa ne fereasca Sfantul Dumnezeu sa ajunga acest domn B. sa ajunga in parlament cu partidul lui, sau mai mult, sa conduca Romania.
In acelasi timp, la Gazeta niciodata nimic. Eu stiu motivul, cunosc caracterul lui Mircea. Pacat, inca o data mare pacat ca se intampla asa ceva. Eu unul ma bucur cand sunt criticati liberalii, ma consider unul din ei, motiv pentru care imi doresc daca se poate sa fie fara cusur, criticati fiind traiesc cu speranta ca se vor indrepta, la fel si cu biserica Greco-Catolica pe care o iubesc foarte mult. Nu inteleg insa cum de psdul a ajuns sa fie perfect. Domnule Satmareanu, social democratia este ceva indispensabil intr-un stat de drept, dar numai in opozitie, nu prea au ce cauta la conducere. Sincer sa fiu insa, mi-as fi dorit o coalitie PSD-PNL, si asta pentru prima oara dupa 18 ani. As avea multe sa scriu, imi face placere, m-am abatut mult de la subiectul articolului, sper ca ma intelegi.
PS Mandru ardelean si mandru satmarean fiind, sunt tot atat de mandru Greco Catolic. Foarte mandru chiar, ma consider chiar un om cu multe defecte dar care incearca totusi sa fie drept, imi dau chiar toata silinta sa fiu drept, sigur, e greu, nu exista dreptate absoluta. E suficient sa fi botezat crestin si pentru musulmanii islamisti esti deja un om nedrept.
Ok, voi mai reveni, am timpul destul de limitat, dar n-am mai fost din aprilie anul trecut acasa(ceea ce nu s-a mai intamplat de vreo 10 ani incoace) si mi-e tare dor de noroiul si strazile neingrijite din Satu Mare.
Puiu A.(Scuze greselile-asta datorita IQului limitat).

User Gravatar
Satmareanu said in March 12th, 2009 at 6:45 pm

@Puiu
E clar ca avem opinii diferit despre cele doua ziare si e clar ca nici unul dintre noi nu va reusi sa il convinga pe celelalt ca se inseala. Sa lasam totusi subiectul deschis, poate mai apare si o a treia parere.
Doctrina social democrata, la fel ca si cea liberala isi au fiecare rolul lor. Nu sunt de acord ca una ar trebui sa fie in opozitie si alta la putere. Mai degraba, intr-o ipostaza ideala, ele ar trebui sa alterneze la putere o data la 2-3 cicluri electorale.
Nu trebuie sa iti faci nici o problema in legatura cu abaterile de la subiect si nici cu lungimea postarilor e un blog liber si asa imi doresc sa si ramana.
Daca ti-e dor de gropi urca-te intr-un avion si da o fuga pana acasa, nu e asa de departe. :)

User Gravatar
Puiu A. said in March 13th, 2009 at 11:43 pm

“”””Amnezici pe viata

Unii se cred directori pe viata. Asa glasuia acum fix patru ani proaspatul numit sef peste judet si proaspat depolitizat la vremea aceea, cu ocazia unei conferinte de presa in cadrul careia le-a cerut unui numar fix de 36 de directori demisia de onoare. Lovit de o crunta amnezie, in urma cu o luna, acelasi mare reprezentant al Guvernului in judet (al fostului guvern, sa fie clar, ca simpatiile politice nu se pot sterge cu buretele precum “depolitizarea”) le cerea sefilor de institutii descentralizate sa nu se teama de o eventuala schimbare deoarece au dat concurs pentru posturi si, in plus, mai sunt si functionari publici. Nu mai conteaza care cat sunt de incompetenti si de cate ori au calcat pe bec – voit ori din nestiinta. Brusc, a fi director pe viata este ceva normal. Unii nu isi mai aduc aminte ca, in urma cu patru ani, s-au instalat pe scaunele directoriale gratie schimbarii culorii guvernului si nicidecum pentru ca ar fi fost cei mai competenti dintre muritorii din zona. Unii dintre acestia incearca sa traga sforile pe unde pot in speranta ca vor mai ramane putin pentru a-si aranja ploile. Asa se intampla si la Frontiera, unde sefii de acum au uitat conditiile in care s-au asezat pe scaunele directoriale. Au uitat, de exemplu, ca schimbarile nu s-au produs doar la nivelul cel mai inalt ci au fost luxati, fara drept de apel si fara vreo justificare, toti sefii de sectoare, inca inainte ca rapoartele ministeriale intocmite pe coltul unei mese dintr-o crasma sa fie transmise la centru. Pentru ca, nu-i asa, e greu sa fii sef fara sa gresesti. Tuturor celor care au uitat, le recomandam lecitina. Daca pastilele nu sunt incluse la compensate, nu ne facem griji ca nu vor avea de unde plati.””””””””””””
Sa-mi fie cu iertare dar aceste practici sunt tipice PSD. Saraucul Radu Bud, care sigur nu se poate compara cu predecesorii lui la care cat a furat de la stat, s-a indepartat de PNL in acesti 4 ani, ca ne enerva deja pe noi liberalii raceala lui fata de partid.
Puiu A.
PS Daca as fi ziarist PSD, mie mi-ar fi rusine sa scriu asa ceva, dat fiind faptul ca nasii acestor practici sunt fostii comunisti, adica actualii pesedisti. Vai Ciocane, Ciocane.

User Gravatar
Flavius said in March 15th, 2009 at 10:03 pm

Servus!
Frumos aici la voi in “provincie”! Nu ca nu as sti cum e dar fiecare (pro)vincie e altfel!
In privinţa presei… salutări de la Braşov fiindcă ştiu cum îi cu caşcavalu’ ăsta (trăit pe propria-mi piele!)
Cele bune!
primăvară frumoasă!

Leave A Reply

 Username (Required)

 Email Address (Remains Private)

 Website (Optional)